Informacje podstawowe

O kursie

Kurs szybkiego czytania i zapamiętywania:

  • obejmuje 24 godziny dydaktyczne (8 spotkań po 3 godziny),
  • prowadzony jest w grupach 5-8 osób
  • przeznaczony jest dla osób:
    - mających do przyswojenia duże ilości materiału w krótkim czasie (uczniowie, studenci),
    - dbających o rozwój osobisty i zawodowy,
    - mających problem z zapamiętaniem informacji,
    - przetwarzających dużo informacji z racji wykonywanego zawodu,
    - czerpiących radość z czytania.

Korzyści z udziału w kursie:

  • co najmniej 5-krotnie zwiększysz prędkość czytania ze zrozumieniem,
  • osiągniesz lepsze wyniki w nauce i pracy, poświęcając im mniej czasu
  • szybciej przyswoisz informacje dotyczące przeczytanego tekstu,
  • łatwiej nauczysz się języków obcych,
  • poprawisz koncentrację,
  • rozwiniesz wyobraźnię,
  • szybciej zapamiętasz nazwy i ciągi cyfr,
  • nauczysz się tworzyć użyteczne notatki.

Lokalizacja zajęć:
Warszawa, ul. Ogrodowa 16 (skrzyżowanie Al. Jana Pawła II i Al. Solidarności)


Terminy

Lokalizacja zajęć: Państwowe Studium Stenotypii i Języków Obcych
Warszawa, ul. Ogrodowa 16 (skrzyżowanie Al. Solidarności i Al. Jana Pawła II)

termin

data rozpoczęcia

koszt

liczba godzin

 

soboty
w godz. 09.00 - 11.25
 

19 listopada 2016

690 zł
 

24

zapisuję się >>

środy
w godz. 17.00 - 19.25

24 listopada 2016

690 zł
 

24

zapisuję się >>


Warunki zapisu

Aby wziąć udział w zajęciach należy:

  • wpłacić zaliczkę w wysokości 50 zł (od bloku) 5 dni od dnia zapisu oraz pozostałą kwotę do 14 listopada.
  • dokonać wpłatę:
    - na konto:  Polskie Centrum Edukacji     61 1600 1462 1833 7499 5000 0001
      (w tytule prosimy wpisać imię i nazwisko kursanta, blok i termin rozpoczęcia kursu) lub

          - osobiście w biurze zapisów: Warszawa, ul. Jaworzyńska 8 lokal 2


Trener

mgr Justyna Bułdys – psycholog, trener, coach, doradca zawodowy. Wspólpracowała z Instytutem Psychologii Uniwersytetu Kardynała Stefana Wyszyńskiego - prowadziła zajęcia ze studentami z psychologii poznawczej i społecznej.

W 2003 r. ukończyła kurs trenerski z zakresu technik szybkiego czytania i skutecznej nauki i prowadzi zajęcia z w/w zakresu do dnia dzisiejszego.

Od 2013 roku koordynuje projekty szkoleniowe i pomocowe, prowadzi indywidualne sesje coachingowe z zakresu rozwoju osobistego.


Opis zajęć

Kurs szybkiego czytania i zapamiętywania umożliwia szybsze przyswajanie wiedzy, poprzez rozwój obszarów mózgu, które odpowiadają za pamięć, wydajność intelektualną i koncentrację.

Pierwsza część zajęć poświęcona jest pracy nad doskonaleniem umiejętności szybkiego czytania.
Na wstępie uczestnicy zapoznawani są z zagadnieniami teoretycznymi - technikami pozwalającymi zwiększyć szybkość czytania. Następnie, poprzez ćwiczenia, uczestnicy nabywają właściwych umiejętności i odpowiednich nawyków. Na zajęciach trener zwraca szczególną uwagę na metody walki z nawykami spowalniającymi czytanie, jak: regres czy fonetyzacja.

Na każdych zajęciach monitorowana jest prędność czytania uzyskiwana przez uczestników, a stały postęp jest motywacją do dalszego kształcenia.

Dzięki naszym kursom uczestnicy zajęć osiągają przeciętnie wynik 1000-1200 słów na minutę (5-krotnie więcej niż przed udziałem w kursie). Osoby bardziej zmotywowane mogą osiągnąć wynik nawet siedmiokrotnie wyższy. Oznacza to, że książkę przeczytacie w 1,5 - 2 godziny!

Druga część kursu poświęcona jest poznaniu technik zapamiętywania. Po wstępie teoretycznym uczestnicy rozwiązują zadania, pracując w szczególnosci woparciu o metodach opartych na skojarzeniach. Uczestnicy uczą się zapamiętywać trudne wyrazy, ciągi cyfr i inne użyteczne informacje.

Zdajemy sobie sprawę, że najważniejsza jest praktyka i dlatego na zajęcia ćwiczeniowe poświęcamy aż 80% czasu. Reszta czasu poświęcona jest na poznanie niezbędnych zagadnień teoretycznych.

Kończą udział w kursie każdy uczestnik nabieże odpowiednich nawyków przyspieszających prędkość czytania i ułatwiających zapamiętywanie, a więc czytając i ucząc się - ćwiczy się na bieżąco.

Kurs daje pełen zasób wiedzy i umiejętności, które uczestnicy wykorzystają podświadomie na codzień.